Back Home

25 augustus 2013 - Schiphol, Nederland

Hierbij dan ons allerallerlaatste verhaaltje. Inmiddels zijn we ruim een maand terug in Nederland en is voor beide het werkende leven weer begonnen. Je went toch weer snel... We hebben een prachtige reis gehad.

De laatste dag in Los Angeles hebben we Venice Beach bezocht (met een gracht, naja, voor hun een gracht, voor ons een soort van gracht...), hebben daarna nog op Santa Monica Beach gerelaxed en hebben ons tegoed gedaan aan een Red Velvet Cake als voorbereiding op Jannette haar verjaardag. De ochtend erna zijn we met de bus naar LAX Airport gegaan voor onze vlucht terug naar Schiphol. Onderweg, tot groot ongenoegen van een aantal medepassagiers, het begin van Jannette's verjaardag gevierd met een liedje, een flying docter kangaroe en champagne aangeboden door de KLM. Aangezien we een uur eerder aankwamen dan gepland, hebben familie en vrienden hun best gedaan om op tijd op het vliegveld te zijn en dat is ze gelukt. We werden opgewacht met een spandoek en met een stuk meer bagage dan waarmee we heen gingen, zijn we terug gereden naar Nijkerk.

Aan alle dingen komt een eind. Zo ook aan onze vakantie en onze blog. De foto's van Australie staan inmiddels allemaal op de site. De foto's van de Cook Eilanden en Los Angeles volgen snel. Wij hebben genoten van de reis en hopelijk jullie van onze verhalen en foto's. En natuurlijk is iedereen welkom in Nijkerk/Amersfoort/Utrecht of waar dan ook om eens de foto's (en film) in het echt te komen bekijken en meer verhalen te horen!